|
INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO Działając na podstawie § 5 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, Inspektorat informuje, iż posiada następujące zużyte składniki majątku ruchomego:
Wyżej wymienione składniki mogą być przedmiotem sprzedaży, oddania w najem lub dzierżawę, nieodpłatnego przekazania innej jednostce oraz darowizny. Wnioski należy składać w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Sekretariacie Inspektoratu lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170.
INFORMACJA o wynikach naboru na stanowisko referenta INFORMACJA W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrana została: Uzasadnienie Pani Sylwia Szarek w rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się doświadczeniem oraz dobrą znajomością zagadnień podanych w ogłoszeniu o naborze na to stanowisko.
Nabór na stanowisko: referent Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w OpoluOpolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów na stanowisko: referent w Dziale Prawnym
Wymiar etatu: 1Miejsce wykonywania pracy: OpoleZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n e
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Wrocławska 170 45-836 Opole (liczy się data złożenia lub wpływu do Inspektoratu) Inne informacje:
Do pierwszego etapu selekcji nie będziemy zapraszać wszystkich kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne podane w ogłoszeniu. Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na danym stanowisku. Brak kontaktu jest równoważny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Zastrzegamy możliwość częściowego lub całkowitego odstąpienia od rekrutacji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077 4742122, w godzinach od 8.00 do 14.00.
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU w okresie od 01.01.2009 do 30.06.2009.
INFORMACJA o wynikach naboru na stanowisko referenta administracyjnego
INFORMACJA
o wynikach naboru na stanowisko referenta administracyjnego Pani Barbara HANUSIK zam. Opole Uzasadnienie Pani Barbara Hanusik w rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą niezbędną do zatrudnienia na tym stanowisku i w ocenie Komisji okazała się najlepszym kandydatem
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redaguje: Halina Majchrzyk
|