|
POLITYKA JAKOŚCI Misja Inspekcji Transportu Drogowego Misją Inspekcji Transportu Drogowego jest zapewnienie uczciwej konkurencji w transporcie rogowym, bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska. Celem pierwszoplanowym jest eliminowanie zagrożeń, poprawa jakości świadczonych usług oraz ochrona rodzimego rynku transportowego. Polityka Jakości Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu Opolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego w Opolu realizuje działania kontrolne dotyczące przestrzegania przepisów w zakresie szeroko rozumianego transportu drogowego. Działania te realizuje przy pomocy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego. Prowadząc inspekcje staje się rzecznikiem i obrońcą interesów tych wszystkich, którzy trudną pracę polegającą na przewozach drogowych osób i rzeczy, w tym na świadczeniu usług przewozowych na rzecz społeczeństwa i przewozach na potrzeby własne, chcą wykonywać rzetelnie, a w chwili obecnej często grozi im "wyparcie z rynku" przez te firmy, dla których przepisy prawa nie mają żadnego znaczenia. Działania te mają na uwadze zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg publicznych oraz przeciwdziałanie procesowi degradacji dróg na terenie województwa opolskiego. W organizowaniu pracy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego, Opolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego kieruje się wymaganiami prawa i systemu zarządzania jakością opartego na normie ISO 9001:2000, jednocześnie zobowiązuje się do spełniania wymagań tego systemu i jego ciągłego doskonalenia. Opole, 31.12.2006. Jan Książek Opolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego
|
||||||
Redaguje: Halina Majchrzyk
|