Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Nabór na stanowisko: referent prawny
Opolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego 
poszukuje kandydatów na stanowisko:  referenta prawnego
w  Samodzielnym stanowisku ds. prawnych

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


Liczba lub wymiar etatu:
1 

Miejsce wykonywania pracy:
Opole

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • współudział w przygotowaniu postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych Wojewódzkiego Inspektora,
  • gromadzenie i prowadzenie akt związanych z odwołaniami,
  • współudział w przygotowaniu projektów decyzji, postanowień oraz pism w postępowaniach prowadzonych przez Inspektorat,
  • prowadzenie ewidencji odwołań, w tym, w trybie postępowania administracyjnego oraz przedstawianie propozycji co do  sposobu ich załatwiania,
  • przygotowywanie decyzji o zwrocie kary,
  • prowadzenie postępowań związanych ze zwrotem zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
  • koordynacja, w zakresie prawnym, prowadzonej egzekucji administracyjnej,
  • prowadzenie postępowań w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykształcenie:   wyższe – magisterskie, prawo lub administracja

Wymagania konieczne:
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym,
  • znajomość ustawy  o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych oraz Umowy  Europejskiej ADR,
  • znajomość ustawy o drogach publicznych,
  • znajomość prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących funkcjonowania i działalności Inspekcji Transportu Drogowego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność analitycznego  i syntetycznego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych
  • umiejętność obsługi komputera, w tym korzystania z edytora tekstu
  • rzetelność i systematyczność,
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
Wymagania pożądane:
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole
  • umiejętność operatywnego działania, rozstrzygania i podejmowania decyzji,
  • dobra znajomość języka niemieckiego, angielskiego, francuskiego lub rosyjskiego,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • studia podyplomowe z zakresu funkcjonowania administracji  lub kontroli wewnętrznej
  • prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie wszystkich świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności   za przestępstwo  popełnione  umyślnie
   (w tym przestępstwo karno-skarbowe),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych   osobowych do celów  rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się po zatrudnieniu   postępowaniu sprawdzającemu zgodnie
  z przepisami rozdziału 5 ustawy z dnia
  22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych,

Dokumenty należy
składać lub przesłać do  14.05.2009r.
(liczy się data złożenia lub wpływu do Inspektoratu)

Pod adresem :
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego  45-836 Opole, ul. Wrocławska 170
I
nne informacje
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Do pierwszego etapu selekcji nie będziemy zapraszać wszystkich kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne podane w ogłoszeniu. Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na danym stanowisku. Brak kontaktu jest równoważny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość częściowego lub całkowitego odstąpienia od rekrutacji.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  077 4742122 w godz. od 8.00 do 14.00.
Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-04 13:38:59
Wprowadził do BIP: Halina Majchrzyk 
Ilość wyświeleń artykułu: 355 
Redaguje: Halina Majchrzyk