Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Podstrony: << 8 9 10 11 12 >>
INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Działając na podstawie § 5 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, Inspektorat informuje, iż posiada następujące zużyte składniki majątku ruchomego:

 Lp.  Nr
inwentarzowy
 Nazwa składnika majątku   uwagi do stanu techniczngeo   ilość
 1  1779  telefon komórkowy Nokia 3110i    1  
 2  1299,1358  klawiatura  niedziałające klawisze  2  
 3  1662  router  przepalony  1  
 4  1038, 1040,
1174, 1175, 1469
 termos metalowy  nieszczelne, nie utrzymują ciepła  5   



Wyżej wymienione składniki mogą być przedmiotem sprzedaży, oddania w najem lub dzierżawę, nieodpłatnego przekazania innej jednostce oraz darowizny. Wnioski należy składać w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Sekretariacie Inspektoratu lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170.



Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2010-05-07 10:44:34
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2010-05-31 15:44:02
Ilość wyświeleń artykułu: 1695Historia zmian >>
Kierunki działania na 2010 rok

Załączniki do artykułu:
KIerunki_dzialania_WITD_w_Opolu_na_rok_2010.pdf

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2010-03-01 13:33:46
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2011-03-16 13:12:02
Ilość wyświeleń artykułu: 1711Historia zmian >>
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU w 2009 roku
   Zgodnie z kompetencjami Inspekcji Transportu Drogowego wynikającymi bezpośrednio
   z ustawy o transporcie drogowym i ustawy o drogach publicznych w zakresie uregulowanym
   w tych ustawach oraz w ustawie o czasie pracy kierowców, o przewozie drogowym towarów
   niebezpiecznych, o odpadach, o ochronie zwierząt, o ruchu drogowym, o warunkach zdrowotnych
   żywności  i  żywienia a także wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych i wspólnotowych
   dotyczących przewozów drogowych - działania kontrolne w roku 2009 prowadzone były na drogach
   oraz w siedzibach przewoźników.  
             
   W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2009 roku inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu 
   Drogowego przeprowadzili ogółem 7.108 kontroli drogowych, w tym 3.511 pojazdów należących
   do przewoźników krajowych i 3.597 pojazdów przewoźników zagranicznych oraz dokonali 95 kontroli  
   w przedsiębiorstwach. Wydano 1.390 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 3.603.400,- zł.
   Ponadto dokonano 1.041 ważeń pojazdów, w tym 831 pojazdów należących do przewoźników krajowych 
   i 210 pojazdów przewoźników zagranicznych, wydając 421 decyzji o nałożeniu kary pieniężnej na kwotę
  1.084.060,- zł, w tym  w stosunku do przewoźników krajowych na kwotę 1.044.640,- zł.
   Jednocześnie  nałożono 1.580 mandatów karnych na łączną kwotę 341.890,- zł, oraz skierowano 
   36 wniosków o ukaranie kierowców do sądów grodzkich.
 
    W wyniku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdów zatrzymano  403 dowody rejestracyjne. 
   Ze względu na specyfikę oraz konieczność zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego,
   przewóz osób w działaniach kontrolnych w 2009 roku traktowany był priorytetowo. Skontrolowano w tym
   okresie 1.063 pojazdów przewożących osoby co stanowi 15 % ogólnej liczby skontrolowanych pojazdów.
   Doprowadziło to do wydania 107 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 263.750,-zł.
   Wydano przy tym 201 mandatów na kwotę 29.620,- zł, oraz zatrzymano 58 dowodów rejestracyjnych.
   W ramach ogólnopolskiej akcji "Bezpieczny Autokar" poddano kontroli 437 pojazdów krajowych oraz
   76  zagranicznych wydając 54 decyzje administracyjne na łączną kwotę 92.150,-zł

   W ramach akcji wydano również 112 mandatów karnych i zatrzymano 31 dowodów rejestracyjnych.
   W ramach akcji „GIMBUS” skontrolowano 78 pojazdów dowożących dzieci i młodzież szkolną do szkół.    
   Wynikiem tych kontroli było nałożenie 7 decyzji administracyjnych.
   Kontrola taksówek w ilości 172 pojazdów skutkowała wydaniem 8 decyzji o nałożeniu kary. 
   
Poddano kontroli 891 pojazdów na okoliczność posiadania przez przewoźników zezwoleń 
  na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym i międzynarodowym transporcie 
  drogowym osób stwierdzając  w jednym przypadku brak zezwolenia.
  Największa liczba naruszeń w zakresie przewozu osób dotyczyła czasu prowadzenia   
  pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków oraz stosowania urządzeń rejestrujących 
  samoczynnie  prędkość i czas jazdy jak i postoju.

   W ramach działań kontrolnych zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego ze
   szczególnym   uwzględnieniem przestrzegania przez kierowców i przewoźników maksymalnych norm
   prowadzenia pojazdów, minimalnych przerw  i okresów odpoczynków  oraz kontroli przewozu towarów
   niebezpiecznych i odpadów inspektorzy skontrolowali:
   - pod kątem przestrzegania przez kierowców i przewoźników maksymalnych norm  prowadzenia pojazdów,
      minimalnych przerw i okresów odpoczynków - ogółem 6.752 pojazdy.
      W wyniku powyższego w 1312 przypadkach zaistniała konieczność wydania decyzji o nałożeniu kary na
      łączną kwotę  2.457.400 zł.,
   - 713 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, wynikiem czego wydanych zostało
        98 decyzji o nałożeniu kar pieniężnych na kwotę 130.050 zł,
- 113 pojazdów przewożących odpady,
     które skutkowały  wydaniem 34 decyzji administracyjnych o nałożeniu kary na łączną kwotę  107.800 zł,
   W 2009 r. przeprowadzono kontrole drogowe pojazdów przewożących żywe zwierzęta, ukierunkowane na
   ochronę zwierząt w trakcie transportu. Kontrole te przeprowadzano wspólnie z Inspekcją Weterynaryjną, na
   mocy podpisanego w dniu 22 maja 2004 roku porozumienia pomiędzy Inspekcją Weterynaryjną a Inspekcją
   Transportu Drogowego.
   W wymienionym okresie skontrolowano 68 pojazdów przewożących żywe zwierzęta wydając 8 decyzji o
   nałożeniu kary.
   W okresie sprawozdawczym wykonano również 213 kontroli warunków przewozu szybkopsujących się
   artykułów spożywczych  wydając 35 decyzji o nałożeniu kary, a podczas przeprowadzonych kontroli
   drogowych inspektorzy wykonali 201 badań technicznych, m.in. 86 badań jakości paliwa, 64 zadymienia przy
   użyciu dymomierza oraz 45 przy użyciu wideorejestratora.


 
 
Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2010-02-08 15:15:55
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2010-09-14 11:03:35
Ilość wyświeleń artykułu: 1799Historia zmian >>
INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Działając na podstawie § 5 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, Inspektorat informuje, iż posiada następujące zużyte składniki majątku ruchomego:



 Lp.  Nr
inwentarzowy
Nazwa składnika majątku  uwagi do stanu techniczngeo   ilość  wartość
rynkowa
 1  1485  UPS APC BACK-UPS RS800  uszkodozny moduł
elektroniki sterującej
   1       90,- zł
 2  11323  Lexmark F4270 - tel/fax  uszkodzony moduł i druku    1     50,- zł

Wyżej wymienione składniki mogą być przedmiotem sprzedaży, oddania w najem lub dzierżawę, nieodpłatnego przekazania innej jednostce oraz darowizny. Wnioski należy składać w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Sekretariacie Inspektoratu lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170.



Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2010-01-27 12:10:06
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2010-03-25 15:01:26
Ilość wyświeleń artykułu: 1815Historia zmian >>
INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Działając na podstawie § 5 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, Inspektorat informuje, iż posiada następujące zużyte składniki majątku ruchomego:



 Lp.  Nr
inwentarzowy
Nazwa składnika majątku  uwagi do stanu techniczngeo   ilość  wartość
rynkowa
 1  1084  urządzenie wielofunkcyjne
HP PSC 1210
 uszkodozny moduł
prowadzenia papieru
   1       45,- zł
 2  1288  monitor Samsung
SyncMAster 152N
 uszkodzony moduł inwertera    1     25,- zł

Wyżej wymienione składniki mogą być przedmiotem sprzedaży, oddania w najem lub dzierżawę, nieodpłatnego przekazania innej jednostce oraz darowizny. Wnioski należy składać w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Sekretariacie Inspektoratu lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170.



Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-12-08 13:43:09
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2010-01-27 12:06:54
Ilość wyświeleń artykułu: 1607Historia zmian >>
Redaguje: Halina Majchrzyk