Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Podstrony: << 3 4 5 6 7 >>
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SAMOCHODU

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

 Nazwa:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego  w Opolu

 Adres pocztowy:

Ulica : Wrocławska 170

Miejscowość : Opole

Kod pocztowy: 45-836

Województwo : opolskie

 Tryb postępowania : Przetarg nieograniczony

 Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-opole.infra.pl

Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępny jest na stronie Zamawiającego pod adresem http://www.owitd.obip.pl w zakładce zamówienia Publiczne.

Osoba upoważniona do kontaktów :

Krzysztof Chmiel,  kchmiel@infra.pl ,tel. (0-77)  47 42 122

 Anna Łysy, alysy@infra.pl, tel. (0-77)  47 42 122,

 Rodzaj zamówienia : Dostawa

 Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012r. samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową przeznaczonego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 Termin wykonania zamówienia:

31.07.2012 r.

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział  wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.

2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Ocena spełniania warunków w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają  dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą wymagane w specyfikacji oświadczenia lub dokumenty.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Kryteria oceny oferty:

Cena przedmiotu zamówienia – 100%

 Terminy:

Termin składania ofert:

25.04.2012 r., godz. 10:00

 Miejsce składania ofert:

Oferty winne być składane osobiście w sekretariacie siedziby Zamawiającego lub przesłane pocztą na adres Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole

 Termin związania ofertą:

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2012 r. pod numerem 119718-2012.

 

Załączniki do artykułu:
SIWZ_opole__WYDRUK.doc

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2012-04-17 08:49:00
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-04-15 10:02:57
Ilość wyświeleń artykułu: 1459Historia zmian >>
WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO-TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH/ Prudnik

WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO

TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH

Stanowisko: młodszy kontroler transportu drogowego

Miejsce pracy: Prudnik  

Lp

Imię i  nazwisko

Miejsce zamieszkania

Wyniki

Termin rozmowy kwalifikacyjnej

Data/godzina

Test

wiedzy

Test kompetencji

1

Bracka Katarzyna

Biedrzychowice

34

81,48

19.04.12/09.00

2

Chodnik Kamil

Prudnik

23

----

----

3

Czubak Sebastian

Kazimierz

41

68,52

19.04.12/09.40

4

Duda Paweł

Niemodlin

27

----

----

5

Genteman Adam

Prudnik

34

66,67

20.04.12/09.00

6

Głowacki Dariusz

Prudnik

25

----

----

7

Górczyńska Ilona

Lubrza

29

77,78

19.04.12/10.00

8

Knapik Zbigniew

Nysa

36

62,96

20.04.12/09.40

9

 Kruszewski Maciej

Racławice Śl.

26

----

----

10

Księżopolski Szymon

Opole

38

64,81

19.04.12/11.20

11

Kurowski Marcin

 Chmielowice

29

70,37

20.04.12/09.20

12

Lęcznar Jerzy

Głogówek

30

72,22

19.04.12/12.00

13

Lisowski Kamil

Prudnik

29

53,70

20.04.12/11.40

14

Łotocki Krzysztof

Głuchołazy

29

66,67

20.04.12/10.40

15

Mazur Filip

 Prudnik

28

----

----

16

Mićka Tomasz

Prudnik

34

70,37

19.04.12/10.40

17

Mierzwiak Artur

Nysa

26

----

----

18

Niedźwiecka Magdalena

Prudnik

31

51,85

20.04.12/11.20

19

Połosak Tomasz

Niwnica

25

----

----

20

Rieger Przemysław

Prudnik

18

----

----

21

Samek Ryszard

Szonów

29

68,52

20.04.12/10.00

22

Scholz Łukasz

Biała

37

68,52

19.04.12/10.20

23

Sieprawski Sebastian

Prudnik

32

70,37

19.04.12/11.40

24

Soczyński Mateusz

Racławice Śl.

29

66,67

20.04.12/11.00

25

Szczygielski Grzegorz

Korfantów

24

----

----

26

Tobiasiński Grzegorz

Głubczyce

37

66,67

19.04.12/11.00

27

Weron Grzegorz

Prudnik

33

62,96

20.04.12/10.20

28

Wierzbicki Przemysław

Opole

20

----

----

29

Wisła Jarosław

Nysa

36

74,07

19.04.12/09.20

30

Wróbel Adriana

Nysa

26

----

----

 

Kandydacie zakwalifikowani na rozmowy proszeni są o stawienie się w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170 –  w wyznaczonym dniu i godzinie.

Warunkiem udziału w rozmowie jest okazanie dokumentu tożsamości.

Nieobecność na rozmowie eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.

Zabrania się w trakcie trwania egzaminu korzystania z urządzeń komunikacyjnych np. przenośnych

komputerów osobistych, telefonów komórkowych, palmtopów, itp.

Uwaga: niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkować natychmiastowym zakończeniem egzaminu z wynikiem negatywnym.

 

 

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2012-04-16 12:47:06
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-04-15 10:03:01
Ilość wyświeleń artykułu: 3959Historia zmian >>
WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO-TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH/ Kedzierzyn-Koźle

WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO

TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH

Stanowisko: młodszy kontroler transportu drogowego

Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle 

Lp

Imię i  nazwisko

Miejsce zamieszkania

Wyniki

Termin rozmowy kwalifikacyjnej

Data/godzina

Test

wiedzy

Test kompetencji

1

Bartkowiak Maciej

K-Koźle

26

----

----

2

Barski Michał

K-Koźle

24

----

----

3

Benet Katarzyna

Ortowice

28

----

----

4

Czernek Damian

Lipie

26

----

----

5

Czubak Krzysztof

Kazimierz

39

66,67

18.04.12/ 10.20

6

Dobrzyński Łukasz

K-Koźle

29

----

----

7

Garbacz Jarosław

K-Koźle

30

----

----

8

Jaisczok Henryk

Gogolin

21

----

----

9

Kaczmarczyk Agnieszka

Zdzieszowice

32

61,11

18.04.12/12.40

10

Kędzierska Ludmiła

Strzelce Op.

25

----

----

11

Krogulecka-Szostek Patrycja

K-Koźle

21

----

----

12

Lepiorz Łukasz

Lasaki

33

64,81

18.04.12/12.00

13

Malinowski Rafał

K-Koźle

21

----

----

14

Mnich Krzysztof

K-Koźle

32

74,07

18.04.12/09.40

15

Murlowska Teresa

Raszowa

26

----

----

16

Pańpuch Dawid

Opole

26

----

----

17

Poszelężny  Marek

Pociękarb

33

72,22

18.04.12/10.40

18

Sadkowska Dorota

K-Koźle

31

64,81

18.04.12/12.20

19

Sadzik Magdalena

Opole

25

----

----

20

Scheibel Marek

Łowkowice

41

64,81

18.04.12/10.00

21

Spychaj Piotr

Opole

34

66,67

18.04.12/11.40

22

Szajbel Robert

Krapkowice

31

74,07

18.04.12/ 11.00

23

Szarek Szymon

K-Koźle

33

59,26

18.04.12/ 13.00

24

Szydłowski Krzysztof

Błażejowice

39

70,37

18.04.12/ 09.20

25

Ułan Daniel

Twardawa

21

----

----

26

Wiśniewska Aleksandra

K-Koźle

26

----

----

27

Wojciechowski Rafał

Strzelce Op.

42

70,37

18.04.12/ 09.00

28

Wołkowiecki Sławomir

K-Koźle

32

72,22

18.04.12/11.20

29

Wójt Maciej

K- Koźle

30

----

----

 Kandydacie zakwalifikowani na rozmowy proszeni są o stawienie się w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170 –  w wyznaczonym dniu i godzinie.

Warunkiem udziału w rozmowie jest okazanie dokumentu tożsamości.

Nieobecność na rozmowie eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.

Zabrania się w trakcie trwania egzaminu korzystania z urządzeń komunikacyjnych np. przenośnych

komputerów osobistych, telefonów komórkowych, palmtopów, itp.

Uwaga: niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkować natychmiastowym zakończeniem egzaminu z wynikiem negatywnym.

 

 

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2012-04-16 12:47:00
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-04-15 10:03:05
Ilość wyświeleń artykułu: 3997Historia zmian >>
Kierunki działania na 2012 rok

Załączniki do artykułu:
Kierunki_Dzialania_WITD_w_Opolu_na_2012_rok.pdf

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2012-04-11 12:40:17
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-04-23 14:42:45
Ilość wyświeleń artykułu: 896Historia zmian >>
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU W ROKU 2011

Zgodnie z kompetencjami Inspekcji Transportu Drogowego wynikającymi bezpośrednio z ustawy o transporcie drogowym i ustawy o drogach publicznych w zakresie uregulowanym w tych ustawach oraz w ustawie o czasie pracy kierowców, o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, o odpadach, o ochronie zwierząt, o ruchu drogowym, o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia a także wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych i wspólnotowych dotyczących przewozów drogowych – działania kontrolne w 2011 roku prowadzone były na drogach oraz w siedzibach przewoźników.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego przeprowadzili łącznie 6062 kontroli drogowych oraz dokonali 89 kontroli w przedsiębiorstwach. Wydano 1476 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 2 197.450,00 zł

Ponadto dokonano 802 ważeń pojazdów, wydając 369 decyzje o nałożeniu kary pieniężnej na kwotę 818.440,00 zł. Jednocześnie  nałożono 885 mandaty karne na łączną kwotę 174.560,00 zł, oraz skierowano 13 wniosków o ukaranie kierowców do Wydziału Karnego Sądu Rejonowego, z czego do końca roku wszystkie złożone wnioski zostały rozpatrzonych zgodnie z wnioskiem WITD, a tym samym sąd wymierzył kary grzywny na łączną kwotę      5 010,00 zł. W wyniku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdów  zatrzymano 288 dowodów rejestracyjnych. 

W 2011 roku w związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego, skontrolowano 907 pojazdów przewożących osoby, co stanowi 14,96 % ogólnej liczby skontrolowanych pojazdów. Doprowadziło to do wydania 103 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 195 000,00 zł. Wydano przy tym 75 mandatów na kwotę 11 450,00 zł, oraz zatrzymano 24 dowodów rejestracyjnych.

W ramach ogólnopolskiej akcji "Bezpieczny Autokar" poddano kontroli  pojazdów 328 krajowych oraz 91 zagranicznych wydając 56 decyzje administracyjne na łączną kwotę 89 500,00 zł. W ramach akcji wydano również 39 mandatów karnych i zatrzymano 5 dowodów rejestracyjnych.

W ramach akcji "GIMBUS" skontrolowano 84 pojazdów dowożących dzieci i młodzież szkolną do szkół. Wynikiem tych kontroli było nałożenie 2 decyzji administracyjnej.

Kontrola taksówek w ilości 130 pojazdów skutkowała wydaniem 3 decyzji o nałożeniu kary.

Poddano kontroli 777 pojazdów na okoliczność posiadania przez przewoźników zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym osób.

Największa liczba naruszeń w zakresie przewozu osób dotyczyła czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków oraz stosowania urządzeń rejestrujących samoczynnie  prędkość i czas jazdy jak i postoju.

W ramach działań kontrolnych zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania przez kierowców i przewoźników maksymalnych norm prowadzenia pojazdów, minimalnych przerw  i okresów odpoczynków  oraz kontroli przewozu towarów niebezpiecznych i odpadów  inspektorzy skontrolowali:

  • pod kątem przestrzegania przez kierowców i przewoźników maksymalnych norm prowadzenia pojazdów, minimalnych przerw i okresów odpoczynków - ogółem 6062 pojazdów. W wyniku powyższego w 1476 przypadkach zaistniała konieczność wydania decyzji o nałożeniu kary na  łączną kwotę  2 197.450,00 zł., 
  • ·         585 pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, wynikiem czego wydanych zostało 116 decyzji o nałożeniu kar pieniężnych na kwotę 150.600,00 zł,
  • ·         106 pojazdów przewożących odpady, które skutkowały wydaniem 32 decyzji administracyjnych o nałożeniu kary na łączną kwotę  120.900,00 zł.

W 2011r. przeprowadzono kontrole drogowe pojazdów przewożących żywe zwierzęta, ukierunkowane na ochronę zwierząt w trakcie transportu. Kontrole te przeprowadzano wspólnie z Inspekcją Weterynaryjną, na mocy podpisanego w dniu 22 maja 2004 roku porozumienia pomiędzy Inspekcją Weterynaryjną a Inspekcją Transportu Drogowego. W wymienionym okresie skontrolowano 63 pojazdów przewożących żywe zwierzęta wydając 14 decyzji o nałożeniu kary na łączną kwotę 11 800,00 zł.

W okresie sprawozdawczym wykonano również 188 kontroli warunków przewozu szybkopsujących się artykułów spożywczych wydając 55 decyzji o nałożeniu kary na łączną kwotę 79 300,00 zł.

Podczas przeprowadzonych kontroli drogowych inspektorzy wykonali 228 badań technicznych, m.in. 68 badań jakości paliwa, 66 zadymienia przy użyciu dymomierza oraz 66 przy użyciu wideorejestratora.

 

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2012-04-11 12:40:11
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-03-21 12:59:08
Ilość wyświeleń artykułu: 1088Historia zmian >>
Redaguje: Halina Majchrzyk