|
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYMPONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nazwa i adres Zamawiającego: Nazwa: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu Adres pocztowy: Ulica : Wrocławska 170 Miejscowość : Opole Kod pocztowy: 45-836 Województwo : opolskie Tryb postępowania : Przetarg nieograniczony Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-opole.infra.pl Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępny jest na stronie Zamawiającego pod adresem http://www.owitd.obip.pl w zakładce zamówienia Publiczne. Osoba upoważniona do kontaktów : Krzysztof Chmiel, kchmiel@infra.pl ,tel. (0-77) 47 42 122 Anna Łysy, alysy@infra.pl, tel. (0-77) 47 42 122, Rodzaj zamówienia : Dostawa Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012r. samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową przeznaczonego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: 31.07.2012 r. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą wymagane w specyfikacji oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Kryteria oceny oferty: Cena przedmiotu zamówienia – 100% Terminy: Termin składania ofert: 25.04.2012 r., godz. 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty winne być składane osobiście w sekretariacie siedziby Zamawiającego lub przesłane pocztą na adres Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170, 45-836 OpoleTermin związania ofertą:Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2012 r. pod numerem 119718-2012.
WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO-TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH/ Prudnik WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH Stanowisko: młodszy kontroler transportu drogowego Miejsce pracy: Prudnik
Kandydacie zakwalifikowani na rozmowy proszeni są o stawienie się w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170 – w wyznaczonym dniu i godzinie. Warunkiem udziału w rozmowie jest okazanie dokumentu tożsamości. Nieobecność na rozmowie eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Zabrania się w trakcie trwania egzaminu korzystania z urządzeń komunikacyjnych np. przenośnych komputerów osobistych, telefonów komórkowych, palmtopów, itp. Uwaga: niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkować natychmiastowym zakończeniem egzaminu z wynikiem negatywnym.
WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO-TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH/ Kedzierzyn-Koźle WYNIKI Z EGZAMINU PISEMNEGO TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH Stanowisko: młodszy kontroler transportu drogowego Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Kandydacie zakwalifikowani na rozmowy proszeni są o stawienie się w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170 – w wyznaczonym dniu i godzinie. Warunkiem udziału w rozmowie jest okazanie dokumentu tożsamości. Nieobecność na rozmowie eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Zabrania się w trakcie trwania egzaminu korzystania z urządzeń komunikacyjnych np. przenośnych komputerów osobistych, telefonów komórkowych, palmtopów, itp. Uwaga: niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkować natychmiastowym zakończeniem egzaminu z wynikiem negatywnym.
Kierunki działania na 2012 rok
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU W ROKU 2011 Zgodnie z kompetencjami Inspekcji Transportu Drogowego wynikającymi bezpośrednio z ustawy o transporcie drogowym i ustawy o drogach publicznych w zakresie uregulowanym w tych ustawach oraz w ustawie o czasie pracy kierowców, o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, o odpadach, o ochronie zwierząt, o ruchu drogowym, o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia a także wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych i wspólnotowych dotyczących przewozów drogowych – działania kontrolne w 2011 roku prowadzone były na drogach oraz w siedzibach przewoźników. W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego przeprowadzili łącznie 6062 kontroli drogowych oraz dokonali 89 kontroli w przedsiębiorstwach. Wydano 1476 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 2 197.450,00 zł Ponadto dokonano 802 ważeń pojazdów, wydając 369 decyzje o nałożeniu kary pieniężnej na kwotę 818.440,00 zł. Jednocześnie nałożono 885 mandaty karne na łączną kwotę 174.560,00 zł, oraz skierowano 13 wniosków o ukaranie kierowców do Wydziału Karnego Sądu Rejonowego, z czego do końca roku wszystkie złożone wnioski zostały rozpatrzonych zgodnie z wnioskiem WITD, a tym samym sąd wymierzył kary grzywny na łączną kwotę 5 010,00 zł. W wyniku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdów zatrzymano 288 dowodów rejestracyjnych. W 2011 roku w związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego, skontrolowano 907 pojazdów przewożących osoby, co stanowi 14,96 % ogólnej liczby skontrolowanych pojazdów. Doprowadziło to do wydania 103 decyzji administracyjnych na łączną kwotę 195 000,00 zł. Wydano przy tym 75 mandatów na kwotę 11 450,00 zł, oraz zatrzymano 24 dowodów rejestracyjnych. W ramach ogólnopolskiej akcji "Bezpieczny Autokar" poddano kontroli pojazdów 328 krajowych oraz 91 zagranicznych wydając 56 decyzje administracyjne na łączną kwotę 89 500,00 zł. W ramach akcji wydano również 39 mandatów karnych i zatrzymano 5 dowodów rejestracyjnych. W ramach akcji "GIMBUS" skontrolowano 84 pojazdów dowożących dzieci i młodzież szkolną do szkół. Wynikiem tych kontroli było nałożenie 2 decyzji administracyjnej. Kontrola taksówek w ilości 130 pojazdów skutkowała wydaniem 3 decyzji o nałożeniu kary. Poddano kontroli 777 pojazdów na okoliczność posiadania przez przewoźników zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym osób. Największa liczba naruszeń w zakresie przewozu osób dotyczyła czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków oraz stosowania urządzeń rejestrujących samoczynnie prędkość i czas jazdy jak i postoju. W ramach działań kontrolnych zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania przez kierowców i przewoźników maksymalnych norm prowadzenia pojazdów, minimalnych przerw i okresów odpoczynków oraz kontroli przewozu towarów niebezpiecznych i odpadów inspektorzy skontrolowali:
W 2011r. przeprowadzono kontrole drogowe pojazdów przewożących żywe zwierzęta, ukierunkowane na ochronę zwierząt w trakcie transportu. Kontrole te przeprowadzano wspólnie z Inspekcją Weterynaryjną, na mocy podpisanego w dniu 22 maja 2004 roku porozumienia pomiędzy Inspekcją Weterynaryjną a Inspekcją Transportu Drogowego. W wymienionym okresie skontrolowano 63 pojazdów przewożących żywe zwierzęta wydając 14 decyzji o nałożeniu kary na łączną kwotę 11 800,00 zł. W okresie sprawozdawczym wykonano również 188 kontroli warunków przewozu szybkopsujących się artykułów spożywczych wydając 55 decyzji o nałożeniu kary na łączną kwotę 79 300,00 zł. Podczas przeprowadzonych kontroli drogowych inspektorzy wykonali 228 badań technicznych, m.in. 68 badań jakości paliwa, 66 zadymienia przy użyciu dymomierza oraz 66 przy użyciu wideorejestratora.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redaguje: Halina Majchrzyk
|