Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Podstrony: << 10 11 12 13 14 >>
INFORMACJA o wynikach naboru na stanowisko referenta prawnego

INFORMACJA
o wynikach naboru na stanowisko referenta prawnego (umowa na zastępstwo). 

W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrana została:

Pani Sylwia SZAREK 
zam.  Radoszowice




Uzasadnienie
 

Pani Sylwia Szarek w rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się najlepszą znajomością  zagadnień podanych w ogłoszeniu o naborze na to stanowisko.



Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-28 16:07:42
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2009-10-07 08:54:04
Ilość wyświeleń artykułu: 1621Historia zmian >>
Informacja o ilości złożonych ofert pracy na stanowisko referenta administracyjnego.


 

W związku z ogłoszeniem naboru na wolne stanowisko:
referent administracyjny, 
złożono 37 ofert, w tym 2 po terminie.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej
wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-22 11:22:11
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2009-06-05 16:43:26
Ilość wyświeleń artykułu: 1522Historia zmian >>
Informacja o ilości złożonych ofert pracy na stanowisko referenta prawnego.
 
W związku z ogłoszeniem naboru na wolne stanowisko: 
       referent prawny (umowa na zastępstwo) 
     złożono 6 ofert, w tym 1 po terminie.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej
kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-20 15:28:05
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2009-05-28 16:07:36
Ilość wyświeleń artykułu: 1368Historia zmian >>
Kierunki działania na 2009 rok

Załączniki do artykułu:
Kierunki_dzialania__Wojewodzkiego_Inspektoratu_Transportu_Drogowego_w_Opolu_na_2009_rok.pdf

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-04 15:48:56
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2011-03-16 13:11:58
Ilość wyświeleń artykułu: 1600Historia zmian >>
Nabór na stanowisko: referent ds. administracyjnych
Opolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego   

poszukuje kandydatów na stanowisko:  referenta ds. administracyjnych 


Liczba lub wymiar etatu
: 1 

Miejsce wykonywania pracy:
Opole 

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • prowadzenie spraw administracyjnych Inspektoratu,
  • prowadzenie sekretariatu,
  • prowadzenie kancelarii,
  • prowadzenia archiwum zakładowego,
  • prowadzenie spraw związanych z umundurowaniem i odzieżą roboczą.
Wykształcenie: wyższe magisterskie 

Wymagania konieczne:
  • umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy
  • zdyscyplinowanie, wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność,
  • doświadczenie zawodowe
  • znajomość języka obcego: angielski lub niemiecki.
Wymagania pożądane:
  • roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kategorii B
  • kurs archiwisty II stopnia
 Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • życiorys i list motywacyjny
  • wszystkie świadectwa pracy
  • kopia prawa jazdy
Dokumenty należy składać lub przesłać do  15.05.2009r.
 
(liczy się data złożenia lub wpływu do Inspektoratu)
Pod adresem
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836, ul. Wrocławska 170
 Inne informacje
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Do pierwszego etapu selekcji nie będziemy zapraszać wszystkich kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne podane w ogłoszeniu.  
Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na danym stanowisku. Brak kontaktu jest równoważny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość częściowego lub całkowitego odstąpienia  od rekrutacji.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
077 4742122
w godz. od 8.00 do 14.00.  
Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2009-05-04 13:39:05
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2009-05-16 08:52:49
Ilość wyświeleń artykułu: 1370Historia zmian >>
Redaguje: Halina Majchrzyk