Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Działając na podstawie § 5 ust.2 Rozporzadzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, Inspektorat informuje, iż posiada następujące zużyte składniki majątku ruchomego: 1. drukarka Minolta 1200W, rok zakupu: 2003, nr inwentarzowy: 803/1045/03 uwagi co do stanu technicznego: niesprawna wartość rynkowa: 120,- zł. Drukarka może być przedmiotem sprzedaży, oddania w najem lub dzierżawę, nieodpłatnego przekazania innej jednostce oraz darowizny. Wnioki należy składać w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Sekretariacie Inspektoratu lub przesłać pocztą na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170.
Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2008-01-22 12:12:02
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2008-02-06 11:44:27
Ilość wyświeleń artykułu: 2244Historia zmian >>
Redaguje: Halina Majchrzyk