Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Podstrony: 1 2 3 4 5 >>
 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

 Nazwa:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego  w Opolu

Adres pocztowy:

Ulica : Wrocławska 170

Miejscowość : Opole

Kod pocztowy: 45-836

Województwo : opolskie

 Tryb postępowania : Przetarg nieograniczony

 Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-opole.infra.pl

Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępny jest na stronie Zamawiającego pod adresem http://www.owitd.obip.pl w zakładce zamówienia Publiczne.

Osoba upoważniona do kontaktów :

Halina Majchrzyk,  hmajchrzyk@infra.pl ,tel. (0-77)  47 42 122

 Anna Łysy, alysy@infra.pl, tel. (0-77)  47 42 122,

 Rodzaj zamówienia : Dostawa

 Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2013r. samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową przeznaczonego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 Termin wykonania zamówienia:

20.11.2013 r.

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział  wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.

2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.

 Ocena spełniania warunków w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają  dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą wymagane w specyfikacji oświadczenia lub dokumenty.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Kryteria oceny oferty:

Cena przedmiotu zamówienia – 100%

Teminy:

Termin składania ofert:

08.08.2013 r., godz. 10:00

 Miejsce składania ofert:

Oferty winne być składane osobiście w sekretariacie siedziby Zamawiającego lub przesłane pocztą na adres Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole

 

Termin związania ofertą:

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2013r. pod numerem 303218-2013.

 

Załączniki do artykułu:
SIWZ_opole__WYDRUK.doc

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2013-07-30 13:23:52
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2014-03-25 15:18:45
Ilość wyświeleń artykułu: 1181Historia zmian >>
Kierunki działania na 2013 rok

Załączniki do artykułu:
Kierunki_dzialania_WITD_Opole_na_2013_rok.pdf

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2013-04-23 14:42:35
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2014-03-25 15:11:55
Ilość wyświeleń artykułu: 553Historia zmian >>
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU W ROKU 2012

Zgodnie z kompetencjami Inspekcji Transportu Drogowego wynikającymi bezpośrednio z ustawy o transporcie drogowym i ustawy 
o drogach publicznych w zakresie uregulowanym w tych ustawach oraz w ustawie o czasie pracy kierowców, o przewozie drogowym
towarów niebezpiecznych, o odpadach, o ochronie zwierząt, o ruchu drogowym, o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia a także
wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych i wspólnotowych dotyczących przewozów drogowych – działania kontrolne     
w 2012 roku prowadzone były na drogach oraz w siedzibach przewoźników.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 roku inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego przeprowadzili
łącznie 6692 kontroli drogowych oraz dokonali 78 kontroli w przedsiębiorstwach. Wydano 558 decyzji administracyjnych na łączną kwotę
1.113.150,00 zł

Ponadto dokonano 799 ważeń pojazdów, wydając 255 decyzje o nałożeniu kary pieniężnej na kwotę 533.680,00 zł. Nałożono 2184
mandatów karnych (z zał. nr 1 i 2 do ustawy o transporcie drogowym) na łączną kwotę 804.600,00 zł, oraz skierowano                    
42 wnioski o ukaranie kierowców/zarządzających do Wydziałów Karnych Sądów Rejonowych, z czego 35 złożonych wniosków zostało
rozpatrzonych zgodnie z wnioskiem WITD, a tym samym sąd wymierzył kary grzywny na łączną kwotę 34.600,00 zł.
W wyniku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdów zatrzymano 335 dowodów rejestracyjnych. 

W 2012 roku w związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego, skontrolowano 1013 pojazdów
przewożących osoby, co stanowi 15,14 % ogólnej liczby skontrolowanych pojazdów. Doprowadziło to do wydania 26 decyzji
administracyjnych na łączną kwotę 54.500,00 zł. Wydano przy tym 107 mandatów na kwotę 32.550,00 zł, oraz zatrzymano              
25 dowodów rejestracyjnych.

W ramach ogólnopolskiej akcji "Bezpieczny Autokar" poddano kontroli  pojazdów 309 krajowych oraz 42 zagranicznych wydając          
13 decyzje administracyjne na łączną kwotę 13.000,00 zł. W ramach akcji wydano również 49 mandatów karnych, zatrzymano            
9 dowodów rejestracyjnych a 1 pojazd nie dopuszczono do dalszej jazdy.

W ramach akcji "GIMBUS" skontrolowano 101 pojazdów dowożących dzieci i młodzież szkolną do szkół. Wynikiem tych kontroli było
nałożenie 2 decyzji administracyjnej.

Kontrola taksówek w ilości 139 pojazdów skutkowała wydaniem 2 decyzji o nałożeniu kary.

Poddano kontroli 874 pojazdów na okoliczność posiadania przez przewoźników zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych        
w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym osób.

Największa liczba naruszeń w zakresie przewozu osób dotyczyła czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków oraz
stosowania urządzeń rejestrujących samoczynnie  prędkość i czas jazdy jak i postoju.

W ramach działań kontrolnych zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem
przestrzegania przez kierowców i przewoźników

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2013-03-21 13:10:51
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-11-12 14:06:05
Ilość wyświeleń artykułu: 888Historia zmian >>
Majątek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu dysponuje majątkiem Skarbu Państwa o łącznej wartości brutto 2.647.693,62 (wartość netto 773.430,50 zł). Na dzień 31 grudnia 2012 r. w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu znajdują się następujące składniki majątku trwałego.

 Środki transportowe o wartości brutto 1.493.714,92 zł  (wartość netto 459.107,48 zł) w tym:

  • 9 pojazdów specjalistycznych przeznaczonych do kontroli,
  • 1 pojazd nieoznakowany przeznaczony do kontroli,
  • 2 pojazdy osobowe
  • 1 motocykl oznakowany

 Maszyny i urządzenia  (serwer, komputery stacjonarne i przenośne) o wartości brutto 291.014,48 zł (wartość netto 56.104,29 zł).

 Oprogramowanie o wartości brutto 81.801,91 zł (w całości umorzone).

 Urządzenia techniczne o wartości brutto 398.010,52 zł (wartość netto 249.604,21 zł), w tym m.in:

  • system zabezpieczeń i alarmów,
  • dymomierze diagnostyczne,
  • przenośne wagi samochodowe,
  • wysokościomierze teleskopowe

 Narzędzia, przyrządy  o wartości brutto 383.151,79 zł, (wartość netto 8.614,52 zł) w tym m.in:

  • wyposażenie biur,
  • wyposażenie samochodów specjalistycznych,
    • maszyny i urządzenia biurowe,
    • meble biurowe,
    • prędkościomierz kontrolny.

 

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2013-03-21 13:10:47
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2014-02-13 10:28:35
Ilość wyświeleń artykułu: 620Historia zmian >>
Informacja o podpisaniu umowy

Opole,03.01.2013 r.

 WP.272.1.2012.KPZ

 

Informacja o podpisaniu umowy

 

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu informuje, że w wyniku przeprowadzonego – na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2012 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – postępowania w trybie przetargu nieograniczonego  w dniu 30 listopada 2012 r. została podpisana z Polskim Koncernem Naftowym ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7 umowa na zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu.

 

 

 

 

 

 

Redaktor: Halina MajchrzykData publikacji: 2013-01-03 13:00:38
Wprowadził do BIP: Halina MajchrzykData modyfikacji: 2013-06-25 09:22:11
Ilość wyświeleń artykułu: 1268Historia zmian >>
Redaguje: Halina Majchrzyk