|
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYMPONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nazwa i adres Zamawiającego: Nazwa: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu Adres pocztowy: Ulica : Wrocławska 170 Miejscowość : Opole Kod pocztowy: 45-836 Województwo : opolskie Tryb postępowania : Przetarg nieograniczony Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd-opole.infra.pl Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępny jest na stronie Zamawiającego pod adresem http://www.owitd.obip.pl w zakładce zamówienia Publiczne. Osoba upoważniona do kontaktów : Halina Majchrzyk, hmajchrzyk@infra.pl ,tel. (0-77) 47 42 122 Anna Łysy, alysy@infra.pl, tel. (0-77) 47 42 122, Rodzaj zamówienia : Dostawa Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2013r. samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową przeznaczonego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: 20.11.2013 r. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą wymagane w specyfikacji oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Kryteria oceny oferty: Cena przedmiotu zamówienia – 100% Teminy: Termin składania ofert: 08.08.2013 r., godz. 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty winne być składane osobiście w sekretariacie siedziby Zamawiającego lub przesłane pocztą na adres Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu, ul. Wrocławska 170, 45-836 OpoleTermin związania ofertą:Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2013r. pod numerem 303218-2013.
Kierunki działania na 2013 rok
DZIAŁANIA KONTROLNE INSPEKTORATU W ROKU 2012 Zgodnie z kompetencjami Inspekcji Transportu Drogowego wynikającymi bezpośrednio z ustawy o transporcie drogowym i ustawy Ponadto dokonano 799 ważeń pojazdów, wydając 255 decyzje o nałożeniu kary pieniężnej na kwotę 533.680,00 zł. Nałożono 2184 W ramach ogólnopolskiej akcji "Bezpieczny Autokar" poddano kontroli pojazdów 309 krajowych oraz 42 zagranicznych wydając W ramach akcji "GIMBUS" skontrolowano 101 pojazdów dowożących dzieci i młodzież szkolną do szkół. Wynikiem tych kontroli było Kontrola taksówek w ilości 139 pojazdów skutkowała wydaniem 2 decyzji o nałożeniu kary. Poddano kontroli 874 pojazdów na okoliczność posiadania przez przewoźników zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych Największa liczba naruszeń w zakresie przewozu osób dotyczyła czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków oraz W ramach działań kontrolnych zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem
Majątek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu Środki transportowe o wartości brutto 1.493.714,92 zł (wartość netto 459.107,48 zł) w tym:
Maszyny i urządzenia (serwer, komputery stacjonarne i przenośne) o wartości brutto 291.014,48 zł (wartość netto 56.104,29 zł). Oprogramowanie o wartości brutto 81.801,91 zł (w całości umorzone). Urządzenia techniczne o wartości brutto 398.010,52 zł (wartość netto 249.604,21 zł), w tym m.in:
Narzędzia, przyrządy o wartości brutto 383.151,79 zł, (wartość netto 8.614,52 zł) w tym m.in:
Informacja o podpisaniu umowy Opole,03.01.2013 r. WP.272.1.2012.KPZ
Informacja o podpisaniu umowy
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Opolu informuje, że w wyniku przeprowadzonego – na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2012 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 30 listopada 2012 r. została podpisana z Polskim Koncernem Naftowym ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7 umowa na zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Opolu.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redaguje: Halina Majchrzyk
|